Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie.
Proszę kliknąć na wybrane pytanie:
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie. Jeżeli są Państwo bardzo zainteresowani tym produktem, prosimy o skontaktowanie się poprzez e-mail: sklep@morenova.com.pl lub telefonicznie: 506-569-903,
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru,
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy,
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień,
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Państwa sprowadzić ten produkt - prosimy skontaktować się z nami poprzez e-mail: sklep@morenova.com.pl lub telefonicznie: 506-569-903,
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce,
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Państwa adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Państwa zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do swojego konta będą mieli Państwo dostęp do wszelkich informacji o bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na zamówiony produkt?
Czas wysłania zamówienia jest widoczny przy każdym produkcie na naszej stronie. Zdecydowaną większość zamówień realizujemy do jednej godziny po ich opłaceniu. Maksymalny czas oczekiwania to 24 godziny.
Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo swoje zamówienie w jak najkrótszym czasie, jednak w związku z przypadkami od nas niezależnymi czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. W takim przypadku zostaną Państwo o tym poinformowani stosownie wcześniej poprzez wiadomość, która zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail.
» czas realizacji zamówień
Produkty oferowane w naszym sklepie są licencjami w wersji elektronicznej. W związku z tym dostawa zakupionego produktu odbywa się poprzez pocztę elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail. Klient nie ponosi jakichkolwiek kosztów z tytułu dostawy zakupionego produktu.
» forma i koszty dostawy
Jak zapłacić za zamówienie?
Udostępniamy Państwu następujące formy płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Przelewy24.pl),
- płatność BLIK,
- płatność kartą.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer:
27 1090 2590 0000 0001 5108 1085 (Santander Bank Polska S.A.)
MORENOVA BARTOSZ GRZMILAS, ul. Zawodzie 20, 80-726 Gdańsk, NIP: 6292430531.
W tytule przelewu prosimy wpisać „Zamówienie nr …”
» sposoby płatności
Co to są kupony rabatowe?
Kupony rabatowe mają formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem udzielonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego można dodawać produkty, nad którymi się Państwo zastanawiają. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahają się Państwo, czy kupić dany produkt, a posiadają Państwo konto w naszym sklepie, prosimy zalogować się i dodać produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdą się wszystkie zapisane przez Państwa produkty. W każdej chwili można powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Oczywiście, do każdego zamówienia obowiązkowo wystawiamy dokument sprzedaży w postaci faktury.
Jak zmienić moje zamówienie?
Mogą Państwo modyfikować swoje zamówienie jedynie do momentu jego złożenia i opłacenia. Po opłaceniu zamówienia modyfikacja jest już niemożliwa, gdyż rozpocznie się proces jego realizacji. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności) prosimy skontaktować się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 506-569-903.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone, to mogą je Państwo anulować kontaktując się z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: sklep@morenova.com.pl lub telefonicznie pod numerem: 506-569-903. Prosimy wówczas podać numer zamówienia, które chcą Państwo anulować.
Jeśli zamówienie zostało opłacone, to jego anulowanie nie będzie możliwe, gdyż rozpocznie się proces jego realizacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Prosimy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w zakładce reklamacje i zwroty.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Prosimy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w zakładce reklamacje i zwroty.